Thursday, December 30, 2010

2011

Assalamualaikum apa khabar semua


Harap baik baik belaka. sekarang cuma tinggal beberapa hari lagi untuk ke tahun baru dan beberapa hari lagi nk masok sekolah dah. Firstly, saya nak ucapkan Syukur kepadaNya, di atas segala rezeki dan rahmat yg diberikan. segala kejayaan, kekecewaan dan sebagainya. semuanya bersebab. semuanya hasil atas titik peluh saya, berkat dari Nya dan sokongan dari keluarga dan kawan kawan semua.apa azam tahun baru anda?
saya harap tahun depan lebih tenang, bahagia dan diberkati segalanya. i wana be a better daughter, a better friend and a better person. InsyaAllah. tahun depan saya da form 4 dah. Banyak yg akan saya pelajari. Harap saya diberi lebih peluang utk memperbaiki diri, dan mempertingkatkan mutu pelajaran saya. Alhamdulillah atas segalanya. terima kasih semua.akhir sekali, saya berdoa kita semua dilindungi dan lebih tenang.

take care
-syiera-

No comments: