Wednesday, January 26, 2011

24.01.2011 - bye bye lukot

hari ni hari terakhir aku kat SMK YAMTUAN RADIN. of cosh kluar asrama la kan.hurm. sedih tu nk tinggalkan membe membe kat sane.hurmm... korang sori klao aku ade wat korang terase hati okei. aku taktao nk kate ape dah ni..hurmm. :(

emillia : aku always rindu kau ya. kau belaja tao. jgn pk mcm mcm ya. weyh. jage nurul tao. aku sentiase ingat korang. jangan risau ok. ti ade mase aku ajak kao keluar la..haha. thanx tao nasihat mcm mcm kat aku before ni.

nurul : nuul. kao camne takde aku? sori tao kalau aku ade wat salah kat kao. simpan barang aku bagi kat kau. aku mesti rindu nk gadoh ngan kao..haha

fiza : budak u.heee..hope kekal ea ngan dye..hee. rindu kao la. thanx dgar prob aku sebelom ni.

fatimee : timey. kao cmne? LK mzti A.huu. ari tu kao da cakap nk A. ingat aku tao.hee.. rindu rindu kao.

maizatul : mai. aku rindu kao tahu tak. kao je selalu dengan aku. ='(
camne la lepas ni kan. mesti mesti rindu kao la..hurmm. jage diri tao. tao. alwayz ingt kao la.

eleena : eina. even kite tak rapat pown. aku tetap aggp kao mmbe aku.. mesti punyer.

korang kat sane jage diri okei. aku sentiase ingat korang. jangan risau ya. sedih la pulak. haishh

..::miss+lurf+missmiss+lurflurf+missmiss+lurflurflurf+missmissmiss::..

No comments: