Saturday, January 15, 2011

kecewa :(

hurmmm... nape ari ni aku takde mood ha?? kenape? kenape kenape? homework? da siap kowt..tahlarh. aida, sori tak tego kao. dila, kao da happy belom? ha! uf? korg sume amek addmath ke? wahhh...bagos sekali..huu. majoriti korang amek akaun ea? aku amek LK lorh.. tp takde fizik kimia. aku tgah tggu surat ni.. lau tak pat jugak tros chao g mambau. AIDA DILA. lau aku ade rezki g kat mambau tu bole la kite same same ea. just wait and see. aku tak pat nk janji ngan korang. totan??!! aku rindu kao. selalu dalam kelas dok same same. kao tak rindu ke mase tu? kao mesti da lupe kan.hurmm.. aku nk kao tao aku rindu kite same same satu kelas 3 tahon yg lalu..huu. zizie.sori tak layan kao sangat dalam kelas okei. eta! kao ape cite hah?? okei tak sekola? auni. kao pulak macam mane? bole tak study? and last. pypy, sabar ehh. jgan sedih sedih tao. aku tao perasaan kao tu.. sedih pulak..hurmm.
IREALLYREALLYMISSUGUYS!!!!!<3

No comments: