Sunday, January 16, 2011

khas ditujukan for membe tersayang

korang. knape korang sume pinda awal? dok la lame sikit. ti kite pinda same same. sedih la macam ni. hurmm.. aku rase taknak pegi sekola da tao tak. rindu korang sume. bile kite bole jumpe lagi ea? insyaallah satu ari nanti. korang jangan lupe aku tao. jage diri korang baek baek okei. selalu kite same same..  belaja kat sane. SPM 2012. pasti kejap je mase tu.huhh.. korang macam mane kat sekola baru? aku je la yg  terkontang kanting kat sini.hermm.. aku sedang menunggu hari untuk pindah. pindah mane? tak konfem lagi la sayang. adila dan aida. just wait and see okei. aku nk jugak pegi sekolah tu tapi taktao la nk cakap mcm mane..hurmm. :( ade mase share sahre la story ngan aku kat sini ha..hee. harus rindu korang la. ari ni nak balek hostel. taknak balek bole tak. tak suke tao. ape harus aku buat ya? sunyi gile hostel tu tanpe gelak tawe korang. hostel tu da macam da tak bmakne bagi aku.. sungguh bosan tinggal kat situ. cepat la pinda ha!! tenshen+bosan .

No comments: