Saturday, February 12, 2011

moody

heyy. nak story pasal sorang budak ni. terasa konon sampai nak maki hamun belakang belakang pulak tu. tak puas hati jom la face to face. ko setakat nak cerita kat membe membe kao baik tak payah la. ko fikir ko bagus sangat ke ha? tau la nk exam besar taon ni. tao la ko tak ramai membe kat sane. tak dapat nk sound la. ko fikir membe aku tak bole tgok ke ? heyy! ko pk la. semua orang ko nak ke? bukan aku nak cakap ape la. even kite pernah rapat pown. ko bole buat aku macam ni. aku nak abek baek kao taknak kan. its up to you. your choice. terpulang ko nak macam mane. ko taknak baik lagi ngan aku ,  gi JAHANAM ! ko yg nak sangat. aku tao tu. suke hati kao larh ea. sory la kutok kutok ko ni. lepas ni kao nk cite kat sape? ko ingat aku taktao ke ko kat sane? takpe la kan. wat pe nk amek tao orang yang benci aku kan. k la malas nk cakap pnjg. tah bile mood nak okei . huhh .

No comments: