Thursday, February 24, 2011

huii huii (:

helo. hari ni macam biasa pagi pagi lagi dah bangun  tp lambat sikit. 5.40 pg pulak. selalu 5.15 pg.(kecoh je). tah apa yg aku mimpi boleh bangun lambat tah. pastu siap siap keluar rumah tunggu bas kat atas. pastu bas sampai. aku dengan aida pun naik la. dah la panas pagi tadi.huhh. then sampai la sekolah. duduk kat dewan nak tunggu DILA. kang kitorang takde takut pulak dia nanti.haha.setelah dila sampai kami beiringan pergi ke tapak perhimpunan. duduk duduk sambil buat addmath (:

lepas tu, kitorang masuk kelas. belajar dan belajar. masa pj td cikgu takde. penatnya pakai baju sukan. dah la panas kan. macam tunggul je tadi. macam takde hala tuju. terpinggir. tiba tiba ada cikgu panggil kitorang budak perempuan masuk kelas. cikgu tu relief cikgu pj tu. lagi satu hal naik bukit. penat uhh. haishh.

lepas rehat addmath. saat yg ditunggu tunggu. tiba tiba otak jam. tak paham apa yg cikgu terangkan. taktao la kenapa. lepas addmath bi pulak. lagi la. mengantuk tahu. hishh. apa boleh buat la kan. pastu sains tak belajar. wat revision. cikgu suruh.

kemudian, ringggg!! loceng menandakan masa P&P sudah pun tamat. apalagi kami gerak la keluar kelas. dan jalan pulang bersama. tadi tgok dila melintas. ala comel nya (:
okey la taktao nk cerita apa lagi. selamat bertemu lagi . hee

No comments: