Sunday, February 27, 2011

release tenshion :)

heyy. hari ni aku ikut hantar abg aku balek hostel. kitorang gerak dari rumah pukul 3.30 ptg. kitorang sempat tido kat belakang. penat duduk dalam kereta tu ha. pastu tuptup da sampai sekola abg aku. aku ngan mamai tu macam blur je. aku tak keluar pun dari kereta. malas la aku haii. sesudah itu kitorang maju ke tempat mitc kat melaka tu. pastu aku nmpk ade planetarium. aku pulak macam org baru dtg kat melaka tu ha. sebelum ni tak perasan pulak planetarium tu. kitorang pun turon la snap snap gambar kat situ.hee. nasib baek tak ramai kat situ.


 lepas tu pergi pameran ke ape tah. pasal komputer komputer la. kitorang masuk la sebab abah nk tgok scanner. dah la sesak. geram jer. boleh sesat dalam tu.haha. aku sempat beli pendrive.huu. lepas abah beli scanner kitorang pergi mydin pulak.


dalam mydin ternampak cikgu razak. dia dtg sorang je kowd. lagi pun aku bukannya kenal pun anak bini dia..hee. dapat jugak beli selipar satu. bodek abah.huu. terima kasih abah.hee. lepas habis shopping dalam mydin ni kitorang pegi makan kat mane tah. ape name tempat tu pun aku tak tahu sebab tak tengok nama kedai tu.hee. akhirnya, perut kenyang jugak. lantas kami pulang ke rumah. dan alhamdulillah sampai jugak kat rumah pada pukul 10.20 malam tadi.huu. ok la taktao nk share ape lagi.nak tido ni. esok kan sekolah. wahh. mesti bosan nanti..huu. key la gudnite. salam.


No comments: