Monday, March 21, 2011

erhh ((:


helo friends. hari ni dah mula sekolah dah. mcm erhh je. kelam kabut je walaupun bangun pukul 5.30. awal ke tu? tah la. makan punn tak tadi. pagi td nk bgun punn malas je. rase nk suruh abah hntar pegi sekolah. tapi gerenti dye taknak punyer. lepas mndi mcm biase keluar rumah tunggu bas. hari ni mcm cepat je bas cmpai. mmg la kao dah lambat keluar rumah. ape larhh.hee. dengan sape. aida la sape lagi kan.

sampai je kat sekolah. duduk kat dewan mcm biasa tunggu dila. dah la gelap. muka aida kurang jelas aku tengok.haha. pagi tadi dila dtg lmbat tahu. dila, kan aku dah pesan bangun awal.haishh.. ingatkan tak dtg tadi. last last nmpk dila jalan menuju ke perhimpunan. malu kau..hee. hari ni nyanyi lagu negaraku je. taktao la kenape. so kejap je perhimpunan tadi. then masuk kelas. first dah math. mesti dapat markah exam. hari ni dpt paper je la agaknye tu. takut takut. name jauh sangat cikgu letak. mane tak cuak. alhamdulillah markah aku baik. A+ uhh. tak bangga ok. rezeki tu.huhu.

lepas math sc pulak.syukur larh dpt B. dah la name first cikgu panggil. cuak la aku. hari ni cikgu sc tak de niat nak mengajar. so dye tunjuk video. dye suka tunjuk video. ade satu tu video hantu kat mane tah tadi cikgu cakap. singapore je aku ingat. dila menjerit tahu tak. malu kau..haa. cikgu pun gelak je.

lepas tu, akaun. waa. akaun tak berape nak okey. tp lulus larh. then rehat. dila taknak makan tao tak. degil. aku ngan aida mkn la. alah makan dalam kelas je.hee. lepas rehat pj. cikgu takde. so, no paper la. duduk je la tadi borak ngan dila pasal sekolah teknik.. saje je.

da abis pj naik pegi bm pulak. tak dapat paper lagi. cikgu belom habis tanda. esok mybe dapat la kowd. cikgu pun tak mengajar. tiba-tiba dye tanya angan-angan kitorang. aku cakap nak kereta besar.haha. kelakar nye. kereta besar ape tah aku ni.hurmm. lepas bm. mase last iaitu addmath. nampak muka cikgu..huiyaii. nampak pulak dia pegang paper kan.. waahhh. takut lak aii. then, cikgu cakap 6 orang je yg lulus. selebihnya gagal. aku confirm la gagal kan. naseb cikgu tak marah sangat. kalau tidak......taktao la haii.

ermm nak cakap ape lagi ea? entahla. okey la jumpe lagi. bubyee.
makkk!! lapar la. mak tak masak ke? ((:
nak maghrib dah ni. mahu solat dulu larhh... daaaa.

No comments: