Monday, March 14, 2011

| SAYA RINDU AWAK |


hurrmm. kenapa dah lama tak text saya ya ? takde kredit ke awak? buzy ea? saya bukan ape. takde nak mengharap kalau awak taknak contact saya lagi. saya tao wak dah jauh skrg. mybe awak dah saya agaknye. saya kat sini always ingat awak tao. nak tatap gambar, gambar da takde.hurmm.. awak dah lupa saya ke? please la jangan la macam ni. saya tunggu je awak contact saya. mcg ke ape ke? its nothing. macam tunggul je. kenapa awak jadi macam ni? saya ade buat salah ke kat awak? if ade saya mintak maaf sangat sangat okeyh. ke awak dah taknak kat saya ni dah?hurmm.. takpe la macam tu kan. awak awak!! saya rindu awak sangat sangat kat awak la. awak tao tak? of coz la tak kan..huhh.. saya tao skrg ni kite susah nk berhubung. awak kat mane saya pulak kat mane. dulu bole la kan. takkan cuti panjang macam ni tak bole nk contact. kejap pun jadila wak.hurmm. awak pk saya ade org laen ea ke ape? sorry!! takde sape okeyhh. please larhh.
IMISSYOU DEAR !!!

No comments: