Saturday, March 5, 2011

tak suke grrr.

salam. hai. ari ni nak share story tapi taktao nak share ape. ermm act, aku bosan sangat sangat hari ni. taktao la kenape. tak tenag pun ade jugak dok uma ni. aduhh. minggu ni minggu terbosan uhh. nak buat ape ea? esok along da nak balik tapi kitorang tak hantar. atuk hantarkan. dye dok sini dari hari jumaat. maknanya dye tido kat rumah aku selama 2 malam taok.huhh. thats why la kau bosan minggu ni. tak baek kan aku ni. tapi nk wat camne aku tak biasa. sanggup dye dok sini sebab nak hantar along balik ari ahad ni.huhh.



minggu depan hari selasa sampai hari khamis aku EXAM. kena study ni. harap harap bole la jawab. insyaallah. amiinn.. tapi aku sebenarnya dah ready ke ni? even baru exam first. aku ni kire 'dipantau'. takutnya.aduhaii. ape nak buat ni. kawan kawan bagi la aku kata kata semangat supaya aku dapat jawab.hurmm.

keyh la. taktao nk share ape lagi haa. bubbye. (:

No comments: