Tuesday, March 29, 2011

tolong jangan kacau hidup aku laa.

TOLONG JANGAN KACAU HIDUP AKU BOLEH TAK HAA?
nak tahu kenapa? huhh. ada la sorang makhluk tuhan ni kan. tak faham bahase agaknye. hidup kau nak kacau aku je kan. dah la aku tak kenal kau. nama kau pun aku taktahu. ape masalah kau nak kacau kacau aku hah? kalau aku tak reply tu faham faham je la kan. hisshh. memang tak faham bahase kowd kau ni kan.huhh. aku tak tahu la aku kenal kau ke tak sebenarnye. tapi sory la ye aku memang tak dapat kau la kan. eiiyuuukk.

No comments: