Saturday, April 2, 2011

02April(;

witt witt. shringg.
hari ni bangun seawal pagi. taktao la kenape bangun awal hari ni. pastu tiba tiba pk rasa nak keluar je. bosan duduk kat rumah. then mesej faezah tanya die balik ke tak minggu ni. lama jugak tunggu dia reply. pastu aku mandi, breakfast sume. pastu faezah reply dah mesej. dia kate dye balik. semangat la aku nak ajak dia pergi seremban.hee. tapi aku belum tanya mak lagi. aku cakap ngan faezah aku tak confirm lagi. last last dapat jugak. aku cakap ngan mak nak tengok beg sekolah dengan kasut. nanti senang nak bagitahu abah..hee.

gerak la dalam pukul 12 camtu. naik kereta je. mak faezah hantarkan. sampai je sana tak tahu nak buat ape. mesti orang cakap ape je..haa. first pergi teman faezah online. tah berapa lame duduk dalam tu haa. tak faham cara dye kire..hee. lepas tu jalan la tengok beg tu kan. tengok kasut jugak. dah survey dahh..huu. boleh bagitahu mak.

tadi kan aku tengok kain nak buat baju raya.hee. tahun ni tekad nak beli warna hijau sebab takde warna hijau kan. tapi hijau macam mane taktao lagi. mak,, nak baju hijau tao..hee. tadi kan bape kali turun naik tah haa..huu. penat? tak sangat la.hee

pukul 4.30 kitorang balik la kan. dapat jugak tempat duduk dalam bas tadi. faezah nampak pulak ies kan. malu kau.haa. satu bas lagi tu. sampai rumah pukul 5 lebih jugak la..huu.

oke la taktahu nak cakap ape dahh.. laa lusa dah sekolah ke?? cepatnyee...hee..
bubbyee..

dalam fitting room .. hehe

No comments: