Monday, April 18, 2011

majlis pertunangan kakak (:

witt witt.

semalam 17 april. berlangsungnya pertunangan kakak (kakak sedare yer). tak sempat nak tgok tunang dia. haha. almaklum la aku kene balik awal kan. along nak balik hostel. abah pulak nak kursus kan. kalau tidak malam baru sampai kowdd.hee.hurrmm bosan gila duk sane. dah la takde membe. nk borak ngan kazen pun payah. masing masing buzy. tak mahu la kacau kan. ni baru kakak tunang belum dia kawin. lagi penat nanti. hee. rugi pulak tak dapt tunggu majlis habis. takpe la kan. naseb dapat online kat uma maksu..huu. sorry ya maksu.. dah bosan sangat malam tu. bia la lembap mane pun line tu. kire sanggup harungi cabaran..haha. ape la aku merepek ni. ish ish. balik je semalam. terus jumpe faezah. nak teman dia pegi cc. sampai je kat depan cc tutup. sudah. dah la panas.huhh. line kat uma aku tak okay mase tu. sian dye. malam tu waahh tidur awal aku.







-------------------------------------------------------------------------------------------------

18april. hari isnin. sekolah macam biase. pagi tadi malas je nak bangun. penat tak hilang lagi. dengan hw tak siap lagi haa..huhh. perhimpunan kejap je. guruh guruh pagi tadi. takut aku..erghhhh.. boleh lagi suruh nyanyi la ape la sume..huhh. tak faham aku. jap g ade yg kena sambar petir baru tahu.haaha. hishh tak baik la kau ni. ape lagi ade hari ni ea? takde kowd. balik la macam biase. turun kedai. nga jalan tadi. aku ngan aida ingat kisah lama.cehh.. kisah ape tu? ermm teringat kat hostel..hee. RINDU PULAK.hurmm.
balik je rehat jap. iron baju. then online..hee. ni tak makan lagi. lapar..huhu.

okay la. mahu off. chaw dulu yaa.
babaii. (:

TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: