Sunday, April 17, 2011

tanggal 16April2011

heyy.. hari ni pergi uma maklong kat semenyih. tahu tak semenyih kat mane? tak tahu tahukan je la ea..huhu. mula mula ingat tak bermalam kat sane. pastu tibe tibe abah cakap nak tidur sane pulak kan. nak tao tak aku skrg di rumah maksu aku. naseb ruma maklong ngan maksu dekat. tadi ikut la atuk pegi sini. TAKNAK duk uma maklong. bosan tahu.hurmm. naseb along kate nak g uma maksu. last last sume ikut..haha. lawak je. tadi.hee. so, tidur sini la malam ni jawabnye. happy sungguh..haha. dapat online pulak tu kan. sian mak abah aku terbawak nset diorg. soryy..

kenapa hari ni kan bosan sangat??? ptg tadi dapat mcg dari dia. excited la mula mula. pastu dia hilangkan mood aku.bygkan 2 mcg je mampu. trus tak reply. fedup la macam ni. kau nak mesej ke taknak haa?? taknak mesej cakap je la aku tak kesah. aku taktahu la kau bace tak ape yg aku tulis ni kan.. dah la tak kuasa aku haii. cukup cukup !!

esok 17 April. kepada AIDA dan KAFIK. happy anniversary.. heehe. aida aku dah janji kan nak wish korang. aku tetap tak lupe okayy.. esok jugak kakak sedare aku tunang. anak maklong aku tu. sebab tu aku kene tidur kat sini sebenarnye. bukan saje saje pun. tapi mybe tak sempat tgok kowd sebab kene balik awal. along nk balik hostel. abah pulak nak pegi muar. 2 minggu takde kat rumah nanti. lame tak?? biase la kan orang bekerja.

wahh. isnin dah sekolah. minggu baru. tak ready pun. malas laa. homework pun tak siap lagi. esok nak buat ke? hishh kau ni syira. buat laa. tak suke kan kene marah. nanti tak berkat.. hoho. tapi betul kan. kan.

RINDU kat semua makhluk ni eta, pypy, auni, totan.

ok laa. mahu out. nothing to story. jumpa lagi. bubbye. ((:

THANK YOU

No comments: