Thursday, April 21, 2011

today was thursday (;


today was thursday.. wahh.. translate kan khamis la kan..huu. kejap je dah hari khamis.

RABU
haa semalam kan tak pergi sekolah. padahal sedar pukul 5.30 waktu aku bangun biase biase klau nk pegi sekola kan. pastu pk pk nak ke tak nak pegi ni. mcg la aida ngan dila. sebenarnye dah plan dengan diorg.hihi. bongok kan..huhu. pastu pukul 6 mak bukak bilik. cakap la ngan mak 'taknak pergi sekolah'. mesti mak fikir aku sakit ke ape. pastu mak tanye 'kenape pulak?'. tah ape aku jawab. lepas tu mak cakap lagi tao 'bertuah punye anak'..huhu. then, smbung la tidur kejap. pagi tu boleh text mai kat lukut tu. naseb mai layan.haha. lame lame stop jugak. aku dengan mak je kat rumah. kalau abah ade mesti dia suruh pergi sekolah punyer. lepas mak dah siap masak boleh lagi tolong gunting rambut dia kan. tah betul ke tak aku potong kan.haha. first time tak pegi koku.. macam wahh je..huu. kesian kawan aku sorang ni ha.hee. sorry la yaa.

KHAMIS
hari ni? hurmm mood macam taknak sekolah je. macam diam je aku tadi. diam ke??huhh. ape jadi hari ni ea? takde pape. roti pun selamat..haha. heboh benar. pj naseb mood cikgu okay..hee. ape lagi ea? bi...huhh. poning dengan teacher.hehe. tah laa nape. lepas science balik. ringgg!!!

ermm.. esok jumaat sudah. abah balik. hee.. saje inform.

okay laa. taktao lagi ape nk cakap. nak tidur malas pulak.. kang bangun lambat esok. kecoh kang..haha. okay la chaw je dulu.

bubbye.
THANK YOU ((:

truly,
syiera_aris

No comments: