Tuesday, May 17, 2011

17May2011


Hallu. Tadi pergi ktm seremban. Wahh, pertama kali aku jejak. Gayat la konon..haha. Mula² nak pergi Seremban-Sg. Gadut. Tiket free la katekan. Haa, pastu nampak pula Kak Syafa. Malu aku tadi. Hehe. Tunggu punya tunggu masa berlepas berubah. Tah ape masalah aku pun taktahu. Last² cancel sebab kat Sg. Gadut takde elektrik. Boleh lak time² ni takde elektrik kan. Taktahu la kan. Orang tu announce tadi. Pastu, abah ajak g Nilai. Pkai keretapi jugak. Lepas bayar, terus masuk train. Tak sempat aku nak beli aiskrim. Hehe.


Ni dah masuk train ni ramai la pulak orang. Aku tengok la station ke berapa aku turun nanti. Huhh, lagi 3 station la. Penat la berdiri kan. Takpe sabar je larh. Tup tup dah sampai. Then, beli air. Haus pulak haa. Lepastu, pergi Mydin. Takde beli pape pun.


Lepas tu, kitorang pun ambil la tiket balik Seremban. Kat sini kejap je duduk train dah sampai. Masuk train nasib dapat tempat duduk. Lepas dah sampai Seremban, kitorang pergi Tesco pulak. Lepastu, balik lah kami.Huhh, penat. Bye (:

*syuib tak sopan .

No comments: