Wednesday, May 4, 2011

erhhh dayy ~~

hai hai. assalamualaikum... hari ni hari ape?? hehe. tadi sekolah macam biasa. tapi rase mcm sekejap je masa berlalu. hari ni belaja tah ape yang masuk lam otak ni taktahu la. tibe tibe ade hilang mood kejap. tah la kenapa. hari ni takde pj. so?? kite enjoy..haha. hari ni asyik gelak je ngan aida, dila ngan jue. tah ape yg digelak aku pun taktao..hee. aku je yg banyak gelak tadi. sampai terduduk duduk ha..huu. dila ngan aida pelik je dengan aku tadi. sory ya korang. aku taktahu kenapa aku hari ni. mase koko macam biase tak masuk pun. sempat tidur tadi. tapi pening lepas tu sebab tidur sekejap sangat kan.

hurrmmm.... EXAM nak dekat dah. tak prepare pape lagi. macam mane la nanti ni.. aduiiiii..... kali camne la exam aku ni... mak dah cakap macam macam hari tu.. erghhhh! penat laa...

okay laa. tu je la kowd.. taktahu lagi la ape..
bubbyee. ((:

No comments: