Friday, June 24, 2011

GOOD MORNING WORLD ((:

Hello, Selamat Pagi la yer. Dan selamat hari jumaat. Huu.

Aku kat lab ni. Buat assignment ICT tersayang aku tu. Haha. File tu tak dapat nak tunjuk kat sir sbb file tu from laptop. Takpe la. Tapi kan, bosan je pagi ni. Tadi ada baca yassin. Pastu, tazkirah la bagai. penat ceq duduk hang tao. Aida dgn Dila kat kelas la kan, belajar ekonomi diorang. Jap lagi aku keluar beku la ni. Hehe.

Hari ni balik awal. Taktahu la abah ambil ke tak. Hari kan, aku dapat duit. Byk tu takde la byk mana. Heboh la kan. Hee. Hari ni tak pegi mana punya. Abah keje ptg la. Esok taktahu la lagi mcm mane.

Okay laa. Nak tutup segala-galanya. Bubbyeee . ((:

No comments: