Wednesday, June 29, 2011

Good Morning World ((:


Selamat pagi semua. Salam satu malaysia. Hee. Hari ni cuti, Sambut israk mikraj. Pagi ni jugak nak hujan. Huhh. Tak semangat aku nak jemur baju Tao tak. Mak ai lebat pulak hujan ni. Aduhaii. Lepas ni nak uruskan kerja rumah. Baru dapat rehat. Mak mesti dah cerah mata kat Melaka tu. Seronok la tu. Syuib apatah lagi la kan.

Semalam dah sebulan dengan Aiman sayangg. Hee. Kejap je. Hari tu bape hari. Tup tup dah sebulan. Kejap kejap. Saya Sayang Awak Selamanya . Percayalaa . ((; ♥ Okayy, i trust you. Sorry if i ade buat salah and silap yer. Sayang anda sangat sangat. Btw, Happy Anniversary yea.

Nur Syahirah Aris , sory about last nigth . i mnx maaf cgt cgt sayang . . ):
7 hours ago ·  ·  · See Friendship · Remove Tag



Takpe la, i dah maafkan dah pun. Mesti penat tu. Mata pun taknak terbukak dah. Sian you yer. Takpe takpe. Mane taknye, yela tak pernah aku dapat 20 miscall dalam satu masa. Boleh dikatakan pecah rekod la ni. Hee. Takpe la sayang. Dah, jangan risau okayy. Sorry hari ni tak dapat nak text. 

Okayy la, cukup la sini dulu. Selamat jumpa lagi. Byee. 

No comments: