Friday, June 3, 2011

Happy Friday (;


Wiii. Hallu. Sudah hari jumaat. Kejap je rase. Sekejap juga dah nak seminggu cuti. Tinggal la seminggu lagi. Homework pun tak usik pun. Bila nak buka sekolah nanti heboh la kelam kabut nak buat..hehe (;
Ermm, cuti ni mmg bosan. Keluar pun tak. Kate je holiday. Tak holiday ngan family pun. Bosan sungguh.Dok je la kat rumah goyang kaki. Ngadap laptop. Cuti ni ber'monopoly' je aku kat facebook tu. HEE. Minggu depan konfem tak pergi mane mane. Abah takde. Outstation kat jelebu. Seminggu uhh. Lagi la bosan. Adoyy. Saba je la. ((:

-----------------------------------------------------------------------------------------------

KELAKAR + PELIK

Apo lak tajuk aku macam tu?? hee. Dah kau tulis takkan  kau sendiri taktahu wahai Nur Syahirah oii . Takde la , aku kan mesti gelak kalau org panggil aku 'ira'. HAHA :p Taktahu la kenape. Mungkin tak pernah kawan awan aku panggil aku macam tu. Aku nak cakap balik kat org yang panggil aku mcm tu pun rase bersalah pulak. Tu la aku. Huhh.

No comments: