Monday, June 6, 2011

HAPPY !


Hyee. Petang tadi keluar ngan family. Along je tak ikut. Dia mmg selalu taknak join kitorang. Tu pun aku ngan adik aku merayu nak keluar. HAHA. Yela , esok abah nak pergi Jelebu sudah. Pasti bosan. So, hang la tadi. First, pergi Jusco. Takde ape pun kat sane. Tadi ade ape tah kat situ. Pastu ade model model. Ade yang lawa, ade yang boleh la. (:  So far so good la. Tapi kan , diorg tu mcm tak reti SENYUM. Kat situ pun org gelak gelak. Aku taktao la ape yg diorg gelakkan. HEE. Lepastu , taktahu nak pergi mane dah. Kitorang turun la. Aku suruh diorg tunggu. Aku nak beli each a cup. Adik aku pun nak jugak. Aku order la. Act, nak pakai duit aku sndiri. Pastu abah hulur duit. Aku amek je la. Dia belanja la tu. HEE. Tahu tak air tu tadi tak sedap. Wekk :p

Destinasi seterusnya ,  TESCO. haha. Kitorang pergi karaoke. HAHAHAHA. Kelakar sungguh. 8 lagu kitorang nyanyi. Hilang suara aku. HAHA. Si kecik syuib tu pun nak nyanyi jugak.  Dah sudah tu pergi la tengok baju. Satu tesco kitorang jalan. Tengok tengok sudah. No money. hee.

Akhirnya, driver (abah) ajak pulang. hee. Penat? Entah la. Yang penting sangat seronok tadi. ((;
Nak macam ni lagi.  huu. Okay laa. Gudnyte.


No comments: