Tuesday, June 21, 2011

Hari ni dah 2 hari aku puasa. Tinggal lagi 3 hari. Yeayy. Hari ni sangat penat. Sampai sekolah mood dah kurang. Aku pun taktao la kenapa. Mungkin sebab ngantuk agaknye. Pagi² waktu sains tu pun tahan je ngantuk. huhh.

Mase bi Dila dgn Aida tidur. Kesian aku tengok. Teacher dtg tanya diorg kenapa. Then, Aiman backup la cakap diorg pening. Hee. Padahal sebelum teacher masuk aktif je masing². Lepas bi, akaun. Semangat la jugak nak belajar. Tapi buku tunai tak bawak. Baru nak suruh cikgu cek. Takut je cikgu marah. Tapi tak pun. Nasib baik la kan.

Lepas akaun tu, agama. Aku malas je nak pergi. Dah la kena turun bukit. Penat tahu. Dengan panas teriknye lagi. Huhh. Last² pergi jugak. Sekali dah sampai ustazah tak mengajar. Jadi kitorang tak belajar la kan. Kitorang pun buat la keje sendiri. Dila dgn Aida tah apo dorg buad tah. Gelak je tadi. Pastu tao penat.

Tengok² dah balik dah. Aida tarik je aku tadi. Takut bas full kan. Maklum lah taknak berdiri. Penat la katekan. Sampai rumah je macam smlm. Terus landing atas katil. Tidur la sampai pukul 5.30. Nyenyak sangatt.

Lagi 2 jam nak berbuka. Tadi buka dgn mak. Kygg sangattt. Esok tak puasa. Mesti penat nanti. Baik tak payah kan.

a Allah. Kenapa dengan line celcom aku ni?? Heishh. Selalu macam ni FEDUP LAAA. Huhh. erghhh.. Keyh la , bubyye. ):

No comments: