Wednesday, June 22, 2011

Huhh , PENAT !

Huhh, Hari ni sangat penat tahu tak. Biase la kan hari Rabu kan. Pagi dah pj. Main bola baling. Teringat masa aku tahun 6 dulu. Hee. Cikgu pun mood dye okay je pagi tadi. Baguslah kan. Belajar addmath blur je. Dengan perut aku sakit. Adoyaii. Dah habis subjek tu, BM pulak. Cikgu banyak bercerita je tadi. Best pulak dengar. Hihi. Pastu rehat macam biasa. Hari ni kan tak puasa. Beli la nugget tadi. Pastu sakit je. Hmm.

Petang koko la mcm biasa. Aku duduk kat bilik sakit. Pau hantarkan. Thanx pau. Lena aku tidur dalam tu. Aida ngan Dila taktao pergi mane. Sian diorg , dah jadi nomad dah.

Balik tu, dalam bas tak dapat duduk. Kitorang turun lambat la tu. Pastinya berdiri la kan. Dah la ramai. Macam sardin dah. Penat uhh berdiri. Pastu sampai taman, turun kedai pulak. Dah la haus. Adoyaii. Then, pinjam duit Aida. Nak beli air kelapa. Lepastu, jalan la sampai rumah. Borak² la kan. Akhirnya sampai la rumah. Bagi la salam, mak tak dengar. Semua org kat dapur.

Lepastu, buad la ape yg patut. Yang penting hari ni sangat² penat la. Huhh. Ok la, bubbye.

No comments: