Friday, June 17, 2011

lame sudah tidak updatee . . .


Waahhh. Dah habis dah cuti sekolah. Puas cuti 2 minggu? Haha. Sangat bosan ade lah. Hari ni nak update ape pun aku taktao sebenarnye. Haha. Dah bosan ha , aku tulis je la pape eyhh.

Sekolah mule hari isnin. Ni macam semangat la kan nak pergi sekolah kan ( semangat la sangat ). Pagi tu pergi la sekolah macam biasa. Dah lame tak pakai baju sekolah tu , terase labuh pulak.haa. Dengan tudung yang sangat selebet. Hari tu mmg tak lipat pun tudung. Lantak la hai. Malas nak layan tudung tu. Haa. Hari isnin , aida pakai baju sekolah mcm wahh je. Biru gitu. Hee. Tudung aida pun same mcm aku. Tp boleh la selebet dye. Drpd aku , huhh. Librarians punye tudung tak lawa. BURUK! Sory , tercakap. Hee. Tp mmg tak lawa la. Dah la wane hitam. Tak lama lagi semua pitam pakai kang. :D

Pastu , assembly macam biase. Tapi kan terasa kejap je.Macam takde semangat je semua orang.hee. First period , agama tak belajar pun. Paper pun tak dapat lagi. Mesti ergghh. ): TAWAKAL je la. Hari tu kebanyakannya dapat markah exam. Memang erghh la hai. Hmm , takpe lah. Redha. Dan berakhirlah untuk ISNIN. (:

Berlalu la Isnin , Selasa. Dan Rabu datang. Hari ni mesti la ada koko. Malas tahu nak koku. Bukan buad ape. Dah la kitorang duk lam toilet. HAHA. Memang bosan la. Dah la penat. Aida ngan Dila puasa mase tu. Muka penat masing².

Tup tup skrg dah hari jumaat. Kejap je dah seminggu aku sekolah. Hari ni sekolah macam biasa. Tak mcm semalam , lambat bangun. Semalam pun tidur awal. Macam budak kecik. Haha. Suruh la abah hanta. Nasib abah ada. Tadi takde pape pun yg best. Balik tunggu bas mcm biasa. Lambat la kan. Yg penting sampai jugak rumah.

Then , sampai la rumah. Aku tidur la kejap. Aida ajak g library. Pastu tak jadi. Aida tidur jugak. Aku pun online la sampai skrg. Okay la mahu off sudah. Bubbyeee. ((:

No comments: