Friday, July 29, 2011

ARKIB SEMINGGU ((:


Aduuh, Jumaat dah pun. Kejap lak aii. Isnin dah nak puasa. Dua hari je dapat makan lagi, pastu tak boleh dah. Kenapa lah cepat sangat masa berlalu. Takpe lah kan. Pasni, tak sabar nak raya la pulak. Hee.

Selasa. Best jugak la. Pagi belajar macam biasa. Lepas rehat dua masa takde cikgu. Ape lagi enjoy la. Haha. Bile nak balik kejap je masa rasanya. Huhh, biasa la tu kan. Mmg selalu mcm tu pun. Setakat tu jlah untuk Selasa.

Hari Rabu yang best. Haha. Hari tu aku tak pergi sekolah. Nak ponteng, taknak pegi koko niat hati nye. Cakap saked bagai. Terus saked aku ni ha. Hee. Pening nak demam. Huhh. Hari tu duk kat rumah bosan. Mane tak nye kan. Orang sekolah aku cuti. Hee. Pagi u, mak ngan abah pergi Tesco beli barang mcm biasa. Ingat nak ikut. Boleh pulak kan. Petang tu aku pergi klinik. Pergi la cek ha. Anything fine. Malam tu pergi giant. Dapat la satu jam. Hee. Thank You Mak. Love.

Semalam. Cam taknak datang je. Malas nak belajar. Padahal nak exam dah ni. Orang tak sedar diri macam ni lah kan. Adik aku, Syuib semalam pergi Pedas. Ada sukaneka. Tapi mak abah tak boleh pergi. Kata pun no parents. Hee. Kalau tak, aku pun nak join dari pagi tu. Amboii. Nak tengok adik aku bersukaneka. Hee.

Hari ni? Hujan dari pagi. Lebat sangat sangat. Than sejuk aku masa baca YAssin tu. Tempias bagai. Huhh, saba je lah. Belajar sains hari ni, boleh la. Tahan je la ngantuk aku tu. Cikgu buad mcm mcm tadi. Seronok.

Sabtu Ahad ni taktahu la keluar ke tak. Kalau tak, saba je lah duk kat rumah. Okay lah, sampai sini je.
SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA . (:

No comments: