Friday, July 8, 2011

LOVE FRIDAY (:

Semalam kan buad coklat dengan mak. Dah tao puase nak jugak buad aku ni. Hee. Mane la tahu tak dapat nak buad lagi ke nanti kan. Bila dah siap tu, simpan nak bawak pergi sekolah. Pastu, makan la dengan adik² aku. Sedaaapppppppp....

Pagi tadi pergi sekolah la macam biasa kan. Yassin la awal pagi buta tu. Sakit kaki aku duduk kat dewan tu. Tengok Dila buad eko dye. Dah habis tu, p&p ict aku. Duk dalam tu lame gile kowd. Sejuuukkk! Masuk akaun pun lambat. Masuk kelas terus rehat. Ape lagi makan la. Pas rehat, cepat² pergi sains. Taknak kena rotan. Nasib tak kene rotan. Hee. Tengok org nyanyi hari tu lagi tadi. 'radioactive'. Hee.

Pastu, balik la kan. Hujan pulak ha. Adoyy. Nasib abah ambil aku tadi. Huhh. Sejuukk lagi dalam kereta tu.
Alahaii.

Dah la tu. Nak out semua. Byee ~~

No comments: