Saturday, July 2, 2011

new day !

Witt witt. Hari ni hari sabtu dah. Pukul 12.47 midnight. Bulan pun dah baru. Julai la kan. Kejapnya. Kenapa kejap? Heboh la kan. Esok taknak pergi sekolah. Takde kawan maa. Untuk ape? Larian satu malaysia. Wahh. Taknak aku der. Lepas lari tu ade gotong-royong kelas. Ade ke cikgu suruh kitorang yg perempuan ni mengecat. Bukan tak boleh. Takkan kitorang je kowd. Budak laki majoriti main futsal kan? Tah, tak ambil tahu pun. Malas sebenarnya nak fikir pasal esok ni. Tapi, kena fikir jugak. Adoyy. Mmg la kesian kat cikgu. Tapiii..... Hurmm. Disebabkan esok tu, semua tak jadi. Ingat nak keluar. Last² terus cancel. Tah bila la dapat keluar lagi ha.

Haa, tadi pergi Stadium Paroi. Aku dengan family tengok Tatu PDRM. Tahu tak? Dah abah ajak kan, aku ikut je la. Sangat seronok. Paling syok tengok yg kartun ke patung tadi. Best sangat². Tu je la yg aku gelak banyak. Hee. Al-maklum la baru pertama kali tengok tatu tu. Tak sangka best pulak. Kitorang dari rumah dalam pukul 8 tadi. Sekali sampai kat ampangan, sesak pulak. confirm la ramai yg pergi tengok tu kan. Yela, free je masuk tu. Saba je la kan. Akhirnya, sampai juga kitorang kat destinasi. Tadi dalam stadium duduk kat bahagian atas. Baru la nampak sikit aktiviti² yg diorang buat kan. Byk yg jadi tadi. Hee. Malas nak tulis.Yg penting best la malam ni. Terima kasih Abah. Dan, balik la kitorang. Sampai rumah nak dekat pukul 12. Penat seyhh.

Okayy la, mahu tidur sudah. Sudah lewat dah pun. Dia dah tidur dulu. Penat la tu. Takpe la. K lah, out dulu. Goodnyte semua. Bubbye. ((:
SEMOGA CERIA ESOK PAGI .

No comments: