Sunday, July 3, 2011

Travelling ((;

Sekarang aku kat Semenyih. Buat ape? Datang umah maksu nak tengok baby. My new cousin. ((:
Sanagt cmel itu baby. Baby boyy maa. Kecik je badan dye. Baru bape hari tah. Tapi belum sampai sebulan la. Bosan je taktahu nak buad ape. Online pun tak tao nak buad ape. Hurmm. Saba je la. 

Balik malam kang kowd. Lagipun esok kan adik adik aku mahu sekolah ha. Lain la aku, Cuti lagi. ermm, nak keluar ke tak ea esok? Takut tak boleh la. Ingat nak kuar Sabtu ni, tapi dengar cite kena dtg sekolah nak cat kelas. Adoyy. Nak keluar bila ni??????

Petang ni bosan sangat sangat. Nak buad ape ea? Nak online fb? Baru je off ha. Nak tahu tak belum makan lagi. Laparrrrr. Hee. Mane nak cari makanan ni?? Waaa...

Nak cite ape lagi ni? Takde dah kowd. Erm, ok la out dulu. Bubbyeee. 

No comments: