Monday, July 18, 2011


Witt witt. Huu.
Hari ni sekolah macam biasa. Tapi lambat pergi. Saje la kan bangun lambat². Mengantuk lahh. Nasib la abah ade. Boleh la tolong hantarkan aku. Hee, tak baik kan aku ni. Ape punya anak la. Sampai sekolah tadi tak nmpk aida ngn dila kat dewan. Mane la korg ni kan. Last² jumpe aida kat toilet. Aida mcm terkejut je tengok aku. Hee.

Lepastu, macam biase la duduk kat dataran yg membuatkan kaki aku saked tu. Biasa lah hari Isnin, lame la duduk kat situ. Dengar cikgu² ni bercakap. Penat penat. Then, pengetua dah habis berucap, naik la kelas. Kemudian, naik la kelas belajar macam biasa.

Belajar punya belajar, dah rehat. Aku tak makan pun. Dila dgn Aida puasa rupanya. Ni selamat berpuasa la tao. Hee. Lepas rehat tu, aku dah hilang mood. Mood dah lari. Kenapa? Sebab saked perut sangat sangat sangat. Huhh. Diam je aku tadi. Tak layan pun diorang gelak². Ehh, ye ker? Tahla, aku rase aku camtu tadi. Pape je lahh.

Dan, tibe lah subjek sains. Ingatkan kat kelas. Sekali cikgu panggil pergi lab. Aku dah la tak larat nak jalan.Terpaksa lah memaksakan diri ha. Hari ni sains tak belajar. Kena buad latihan. Tah ape kitorang buad tadi. Biarlah haii.

Last² balik pun. Awal kitorang turun hari ni. Bas kosong. Wahh, seronok!! Sebab dapat tempat duduk. Hee. Balik turun kedai pulak. Nak pergi binding, kedai tak bukak. Saba je lah. Kesian Aida. Dah la kau puasa. Sampai rumah, mak macam biasa pergi KEMAS dia tu. Sorang² aku kat rumah. Tengok la Marimar. Kan last episod kan. Juvana pun sama malam ni. Hee. Homework tak buad lagi ni. Huu.
_________________________________________________________

SEMALAM PUNYA CERITA ((:

Pasal status ni.. hee. Tajuk eh pendek je. Sampai 246 comment tu. Berdebat la dengan pau, Aiman, Dila. Macam² yg didebatkan. Korang, seronok tao tak. Hee. Debat la lagi tao. Ajak la ramai² lagi. Meriahkan majlis tu. Haha. Takde lah.

Nur Syahirah Aris
Esok sekolah . ((:
Yesterday at 11:16am · Privacy: ·  · 
*Ni lah comment tu.

Ha, petang semalam pergi jalan. Bukan ape bosan duk umah ha. Abah ngn syuib pegi city park. Kitorang g tesco. Dah beli barang sikit, pergi la karaoke. Mak belanja. Terima kasih mak. Aku ngn adik aku berduet. Haa. Kelakar tahu tak. Kitorang nyanyi lagu Mengintai dari Tirai Kamar, Matahariku dgn Tak Mungkin Kerna Sayang. Haha. Kali ni takde la hilang sangat suara. Ahha. Btw, best la semalam. Mcm tak ingat dunia dah. Hahaha.

* dengan alang .

*dengan mak. ((:

Okayy lah , tah ape la yg aku cite ni kan. Mesti menyampah kan. Mahu off sudah. Lame gila on. Jap g ade yg marah kang. Baik off dulu. Byeee. ~~~~~

No comments: