Thursday, August 25, 2011

25Ramadhan ( :


Hari ni kan, aku tak pegi sekolah pun. MALAS! Sanggup komplot ramai ramai semalam. Tak baik kan. Hee. Pagi tadi, lepas sahur tunggu waktu subuh kejap. Then, smbg tido. Padahal dah janji dgn mak nak buad biskut. Ngantuk sangat malam tadi tidur pukul 3. Nak sahur pukul 5. Sahur pagi tadi pun aku bangun lambat. nasib mak tak marah. Aku bangun pagi tadi pukul 9 stgh. Keluar bilik nampak mak buad biskut sorang sorang. Kesian dia. Aku dengan muka mamai pegi la mandi kan. Lepas mandi tu, baru la tolong mak. Tu pun dapat time bakar je. Dah nak siap sbnrnye masa aku tolong tu. Hee.

Dah siap semua, mak keluar. Tinggal la aku sorang je kat rumah. Yela, adik adik aku kan pergi sekolah. Heboh la aku nak ikut mak aku keluar beli barang kan.  Ptg tu, sambung lagi buad biskut. Biskut NESTUM. Then, malam ni, sambung lagi buat satu jenis biskut. Penat tahu. Baru skrg dapat rest. Huhh.

WOW! Dah nak raye larh. Kejapye. Tak terasa ha. Raye tahun ni kena mase cuti seminggu pulak. Tak dapat cuti lame lame. Hee. Tahun ni taktao lagi balik kampung ke tak. Alah, kalau balik pun takde benda nak buad kat sane.

Ha, 3 more days. Witt witt. Hee. Okay larh, ngantuk. Sleeping time. Gudnyte alls.
( :

No comments: