Tuesday, August 16, 2011

EXAM BACK !


Wow! Dia datang balik. Exam larh. Tadi dah mula exam. Even exam bulanan pun. Tapi jadual padat sangat sangat. Tak syok nak study. Huhh. Kenapa larh jadual dia camtu? Sabar je larh. Pagi tadi exam start pukul 7.45. Sangat awal uhh. First paper BM. Tah apa yg aku jawab tadi pun aku tak tao. Lepas tu, sivik. Cepat je buad. Mcm 100% je markah kan. Hee. NBila dah siap tu letak la kat tepi meja. Taktahu dah nak buad ape mase tu. Pastu, tengok tengok ramai dah hantar paper tu. Aku pun hantar la dan study sejarah sikit. Dah la masa singkat. Kelam kabut je. Masa rehat, study sains pulak. malam tadi tak study kan. Masa math, mmg tak dapat jawab. TAK DAPAT! Graf tadi tak buad pun. Buang camtu je markah. Takpe larh. Redha je lah kan. Okayy larh hai. nak pergi tolong tolong kat dapur. Bye bye. ~~


No comments: