Saturday, August 27, 2011

Heyy. Aku tengah bosan ni. Tiba tiba nak letak gambar baju raya tahun ni. Boleh tak? Mesti macam allah hai budak ni kan. Pape je lah korang nak cakap ape. Suke ati aku la kan. Fyi, kitorang satu family mmg takde tema. Selalu kita dengar mesti tema tu la tema ni la kan. Warna ni la warna tu la. But, lain kat kitorang. Baju colour masing masing. Kalau tersama colour, nasib la. Hee. Mesti best ada tema kan. Best ke? Taktahu la kan. Terserah la. Okay, sambung balik. baju aku tahun ni colour HIJAU dgn MERAH. Lawa ke tak kat mata korang, wat eva ok. Tapi, yg penting bagi aku lawa la. Kalau tak nape aku pilih wane tu ha. Baju baju tu mak aku buadkan. Tahun ni dia buadkan baju kurung kitorang. Baju kurung je dia reti buad. So, TERIMA KASIH MAK. LOVE YOUU. Dah lame tak pakai baju dia buad. Tiap tiap tahun kitorang tempah je. Tahun ni mak kata mak nak cuba buad balik. Erm, ape lagi nak cakap. Nothing dahh. 

Okay, ni la baju aku. HAHA !
|
|
V
First dayy
Second dayy

Thats all. see you next time.
Selamat Hari Raya ( :


1 comment:

nur adilah said...

selamat hari raya ye awk ^^