Sunday, August 14, 2011


Readers. Hari ni seronok! Tadi buat kerja khusus akaun kat rumah Aida. Alhamdulillah dah siap sikit. Mula mula taktahu nak buat ape kat sana. Ha, fyi, Dila pun ada. Mama dia hantar kat rumah aida. So, bersamalah kitorang buad tadi. Lepastu, capture gambar kat webcam Dila. Online sekali. Hee. Btw, thanks Dila. Tadi aku sempat potong rambut depan. Haha. Dila tolong potongkan. Taktahu la ok ke tak. Sekali lagi, thanks Dila.

Lame jugak la duk kat rumah Aida tu. Menghabiskan masa kat online je. Hee. Akaun tu blur je masing masing. Gelak lagi. Hee. Aku balik lam pukul 5 camtu lah. Dari pukul 12 tadi. Pastu, keluar balik, pergi kedai.  Ingat nak pergi beli kuih, tapi takde yg best. Cerewet kan. Lagipun, takde sape nak makan nanti. Membazir je. Last last aku beli air keladi. Nampak macam sedap je ha. Yummm....

Tadi aku buka sorang. First time tu for tahun ni. Sebelum ni, mane pernah buka sorang. Selalu sama sama je. Tadi satu family aku pergi hantar along balik hostel. Aku pulak kat rumah Aida masa tu. Kalau tak, aku pun join sekali tu. Tapi takpe lah.

Mak kata tadi dia singgah kat kampung sekejap. Tapi taktahu la kan. Aku memang dapat agak dorang tak balik masa buka tadi. Mane tak nye, dorang keluar tadi pukul 4 lebih. Jalan dah satu jam, Singgah kampung bape lame taktahu lah. Aku kemas kemas sikit rumah ni tadi. Online petang tadi, line cam erghh je. Sabar je lah. Pastu, aku pergi la goreng nasi untuk berbuka. Tah apa rasa tah. Yelah, tak dapat nak rasa kan. Dan, sampai lah waktu buka puasa. Aku makan lah. Macam orang bujang dah. Berdikari. HAHA.

Sunyi je rumah tadi. Ni pun tak sampai lagi. Tadi dapat call mak. Dia kata dia kat Mydin. Aku dah agak!!Mane lagi dorang nak pergi kalau tak ke Mydin tu kan. Tu je lah tempat kalau balik Melaka. Insyaallah diorang sampai la kejap lagi ni. Tah apa lah diorang beli tu. Okayy larh, stop larh. Byeee. ~~~

To Aida, Dila. Thanks for today. ((:

No comments: