Sunday, September 25, 2011

ASSALAMUALAIKUM .
Skrg ni aku tengah 'busy' buat kerja khusus akaun yang aku tak FAHAM tu. Eyaiii ! Tak suke la macam ni. Menyampah je. Fikir markah je aku nak buad. Huhh. Memang mengeluh la nak buat kerja ni. Dah nak sampai tarikh kena hantar dah haa. Tak siap banyak lagi. Setengah pun tak sampai. Kenapa la jadi mcm ni. Semalam buad dgn diorang pun cam takde pape yang jadi pun. Hurmm. Takut tahu tak. Hisshh , harap dapat siapkan la. Amiinn.

No comments: