Monday, September 5, 2011

School Again !


Good evening everyone! How day is today? Adakah baik? Adakah tidak? So, masing masing la yer.

Haa, hari ni sesiapa yg bergelar PELAJAR SEKOLAH tu mesti dah mula sekolah balik kan. Dah habis cuti dahh. Mesti ada yang tak pergi kan. Tak cukup cuti lagi ke? Apa apa la kan. Huhu.

Okay, tadi tak semangat langsung sebenarnya nak pergi sekolah. Mengantuk jea. Huhh, sabar je la kan. Dah kawan kawan aku datang. Aku datang laa. Rindu la kat diorang. Seminggu tak jumpa haa. Ohh, terlupa pulak. Sayangg aku tu ada jugak yer. Hee.

Sumpah takde mood nak belajar tadi. Penatt sangadd. Aku pun taktao kenapa aku penat. Subjek hari ni semua boring. Yang tak boleh blahh, cikgu Hami suruh kitorang buad puisi / pantun untuk tajuk Body Coordination. Chapter 2 science. tah ape pantun aku buad tadi. Bantai sudaa. Aku mane reti sangadd.

Tadi, aku bawak coklat. Bagi la jugak kat budak budak ni kan. yang tak nak tu lantak la yer. Aku dah bagi taknak pulak kan. Suka hati korang laa.

Hurmm, hari bergerak demi hari. Aku nak cerita, tapi tak sampai hati. Baru perasan macam pantun dua kerat. HAHA. Ishh, tolongg laa. Erm, nanti ade masa aku story laa. Tak tao la kau nak dengar ke tak kan. Peduli apa aku. Blog aku. ( :

Okayy laa, mao out dulu. See you next time.
Byee~

No comments: