Saturday, October 15, 2011

KISAH JUMAAT

Assalamualaikum Aiman ! Assalamualaikum semua. ( :
Firstly , thanks sbb singgah sini .

Semalam sekolah seperti biase. Tapi, takde semangat je nak pergi. Yela , Khamis kau dah puas cuti kan. Takde , takde. Kau kene sekolah dulu.

Pagi tu , yassin mcm biase la. Dah kate Jumaat. Lepastu, ade tazkirah pasal ape tah. Then, cikgu ade la ckp pasal couple. Form 5 je dye byk sebut. "Awak tau tak couple tu HARAM dlm ISLAM ? ". Camtu la dye ckp. Aku sdg cuple ni. Gi mana neyhh? Pastu, cikgu ckp pasal ibu bapa semua. Sebelum pergi sekolah cium tangan ibu tak? Dye tanya lagi. Sayu je aku mase tu. Eh , eh , aku peluk cium mak aku okay sebelum pergi sekolah.

Majlis Yassin smlm agak lambat habis. Pastu, aku pyer ict takde. So, cikgu relief yg cantik tu sowh duduk kat library. Pagi² dah beku aku. Tapi, satu jam je duk kat library tu. Smlm aku semangat nak belajar akaun. Kan Khamis tu tak dtg. Ketinggalan aku. SEMANGAT , SEMANGAT ! Lepastu, rehat. Dah lapar sangat.

Lepas rehat, kene kemas kelas sbb isnin ni dah mula exam. Penat uhh. Satu mase science tu kitorang ambik. Tak semua join. Yang tak terlibat tu, pegi la belaja yer. Hehe. Bile dah siap sempat duduk² jap. Hee. Then, baru la pegi makmal. Pastu, sekejap je rase belaja. Kepenatan lagi.

Hari ni cikgu lepaskan awal kitorang smlm. Wahh. Mase turun tu tu mmg lengang la. Kitorang je jalan mase tu. Dgn panas terik tunggu kat bawah tu. Smlm balik, abah jemput. Tggu bas lambat. Penattt nanti. Sampai rumah tersangat la awal. Okay la , Wish Me Luck for my final year exam. Thank you. ( :

No comments: