Saturday, January 28, 2012

Hai semua. Tadi kan pergi kenduri kahwin dekat Senawang. Anak kawan Abah kahwin. Bukan aku. Aku lambat lagi. Tapi taktau pengantin tu lawa ke tak , handsome ke tak. Sebab malas nak menunggu diorang berarak. Tahu tak FIRST time pergi kenduri kahwin selekeh gila nak mati. Haha. Camno tu kan. Takde, mmg selekeh + selebet la. Mane taknye, pergi pakai t-shirt dengan tracksuit je. Allahuakbar! Malu gile lahh. Confirm orang yang ade kat situ mengutuk aku. Mesti punye laa. Nak tunjuk mcm mane aku pergi tadi pun takbole. Sebab takde gambo. Tak snap. Macam nak pergi riadah. Huhh -,- Lagipun, sebelum pergi sana, aku tusyen balik 12.30. Abah, Mak dgn Adik-adik aku naik kereta ambik aku straight pergi kenduri tu. Dengan kepala aku yang pening + sejukk mase tu. Terpaksa la tahan. Mase sampai tu rasa taknak je turun dari kereta. Tapi, disebabkan lapar, aku turun laa demi nak mengenyangkan perut aku ni. Haha. Dah siap ambik makanan, tempat full pulakk. Hadoiyyy. Nasib ade satu port tu kosong. Dekat area depan pelamin. Hee. Ade candy buffet. Nakk candy tu, tp tak boleh kowd. Jeles aku tengok. Time to eat, :/ makanan tak sodapp sangat. Semua kurangg. hampir hilang selera dibuatnya. Tema orang kahwin tu warna hijau. Tenang je aku tengok hijau tu. Hii. Pelamin dia sumpahhhh LAWA! Jealous. Dan tibenye waktu pulangg.

Sampai je kat rumah terus check homework. Makkk aihhhh! Banyak lagi belum siap. Ape nak jadi la kan. Esok dah last cuti. Tusyen lagiiii. Alaahaiii cuti, kenapa kau cepat sangat nak berlalu.???? Aku nak cuti lagi, kejap je , kejap je , tak lame. Lepas cuti, siap sedia dengan full kelas tambahan. Wuawuawua. Balik petangg. Rehat tak sempat. Huhh. Lepas cuti cikgu suruh pergi kaunseling by group. Dia nak check sape tak pegi kaunseling nanti. Baik aku pergi dulu. Kalau tak, nanti dia paksa. Taknakkkk aku der. Tak semestinya aku pergi kaunseling aku ni bermasalah okayyy. Okayy la, sampai sini je. Sebenarnya nak cito pasal pegi kenduri kahwin tu je. Hii. Takpo laa. Kay la, Selamat Bersekolah Balik KawanKawan <3
Assalamualaikum.


SyieraAris

No comments: