Tuesday, January 31, 2012


Haiiii. Aku datang lagi. Hihi. Puas bercuti? Haha. Hari ni hari pertama aku sekolah. Semalam tak pegi sebab senggugut. Sakit perut huiii. Hari ni belajar kat sekolah so far so good. Alhamdulillah takde pape yang aku taknak berlaku terjadi hari ni. 

Hari ni dah 31 Januari 2012. Esok dah masuk bulan Februari. Cepattttt nye mase berjalan kan. Sape sangka kan. Hari ni, tadi dah mula busy dengan kelas kelas sekolah anjurkan. Cehh. :p  Dah mula la mengira hari hari trial dengan SPM nanti. Alaaaahaaiiiii.

Allahuakbar! Esok dah mula koko jugak. Hishhh. Ni paling aku tak suke sebenarnye. Hurmmm -,- Balik pukul 5. Mesti tersangatttt penat nanti. Hishhh. Tapi tekpasa la mengharungi sampai akhir tahun nantiiiiiiiiii. Sabar jelahhh. Sape suka koko kat sini. Cakap sikit? Hii.

Tadi kat kelas ade budak dah tulis 275 hari lagi nak SPM. Betul ke? Aku belum ade mase nak kira. Dah beratus-ratus tu memang tak laa. Mengah nanti nak mengira. Haha. 

Okay, sekarang ni dah kering kontang macam kat padang pasir. Takde idea nak cakap dahhh. Tu lah aku. Haihhh. So, saya mengundur diri dulu. Terima kasih sebab bertandang kat sini. :))) Byee. ^^





No comments: