Saturday, February 18, 2012

Haiiii :)




Kisah 15 Februari 2012 :))

Haii. Hari ni nak cerita apa ea? Asyik pasal sekolah je kan. Mesti bosan je baca kan. Nak buat mcm mana, sekarang ni aku kan budak sekolah lagi. Mesti la cerita pasal sekolah sekolah sekolah dan sekolah. Hiii.

Hari ni hari apa ye? Kay, Rabu. Hari ni penatttt sangat. Sebab ade koko kan. Hai ni belajar, semua boleh tahan laa. Masa Addmath dah kurang la nak belajar. Mungkin sbb dah nak tgah hari agaknya. Mesti la tak larat sangat kan. Masa BM td, tak belajar langsung. Kitorang isi borang SPM selama 2 masa tu. Lama-lama. Okay dah. tutup cerita sekolah. Hehe.

Ermmm, nak sambung cerita. Nak cerita pasal aku belajar bawak motor. Haha. Mesti kelakar kan. Baru skrg nak belajar. Bukan apo, dulu takdo maso nak belajar ha. Abah jaranggggg sangattttt kat rumah. So, susah la kan. Motornya ada satu je. Nak harap abang aku ajar, Harammmm. Hii. Kay, sambung. Aku mula belajar bawak motor hari Ahad petang hari tu. Aku saje ajak Abah sbb masa tu bosan yang teramat sangattt. Mmg tak terkata la bosan tu. Pastu, Abah bawak aku pergi kat Dewan depan. Belajar kat situ. Nasib baik tak kunci Dewan tu. Ada pakcik tu jaga. Orang yang lalu kat situ pandangggg je aku. Haha. Segan? Ade la jugak. Tapi, takde la sangat kan. Nak tau, hari first je, dah jatuh motor. HAHA. Tah pape la kan. Nasib tak teruk. Alhamdulillah la kan. :))

Hari kedua belajar bawak motor Abah suruh bawak kat jalan besar sikit kat taman aku ni. Masa tu, mmg ramai orang tengok. Peduli apa aku. Abah ada belakang. Tak boleh orang kacau. Kan kan. Hihi. Semalam, belajar motor malam. Petang tu Abah pergi main pingpong. Lagipun aku penat. Nanti mesti malas je.

Balik rumah, study kejap then tidur. Okay la, stop. Jumpa entry lain. :)

No comments: