Saturday, February 4, 2012

it's over now





Hai hai. Sihat semua? Dah dua hari aku pening + nak muntah. Aku sendiri taktau kenapa ha. Harap cepat sembuh la. First, Happy Holiday again. Kali ni cuti ape ea? Cuti Maulidur Rasul dgn Thaipusam kan? Yang Islam tu, jom la bersama kita berselawat sambil berarak untuk Maulidur Rasul ni. :)

Pagi tadi dah mula kelas tambahan kat sekolah. Awal awal pagi Addmath. Pecah kepala memikir. Yela, mana taknye dah lupa silibus Form4 tahun lepas. -,- Selama dua jam belajar Addmath tu, alhamdulillah dapat faham. Walaupun dengan keadaan yg tak sihat tu. Aku cuba kuatkan diri. Masa rehat aku tak makan pun. Takde selera. Lepas rehat subjek sejarah. Hari ni teacher mcm ceria je. Suke je belajar td. Alhamdulillah semua okay. Tp terasa lama nak balik. Haha. 

Okay, sekarang aku dah SINGLE. Dia dah lepaskan aku dah. Bila aku jd single pun aku taktahu sebenarnya. Baru dapat tahu tadi. Thanks kawan sebab kau bagitahu aku. Series aku mmg taktahu pape. Even tak pernah fikir pasal SINGLE tu, tp tu lah kenyataan nya sekarang. Ape boleh buat kan. Lepas ni hidup sorang sorang tanpa boyfriend. Fokus untuk SPM. Try the best keyhh Syira. Penat Abah hantar kau tusyen sana sini Syira. Ingat pesan kawan-kawan kau. Jangan fikir dia lagi. Penat kau menangis pagi petang siang malam kan. Takde dia ambik tahu kan. Dia dah ada orang baru. Dah, jangan fikir okay. Aku nak tanya kau, Puas kau buat aku macam ni?! Mesti puas kan. Kau kan suka buat orang macam tu. Takpe la, kite dah takde pape kan. Hope kita dapat jadi kawan sekelas and kawan belajar sama-sama kayy.

Especially untuk kawan-kawan aku, Aida, Dila, Pau. Thanks korang sebab selalu ada dengan aku. Sayangg korang sangat. Korang please buat aku happy kayy. Aku tahu korang tak nak aku sedih kan. Betul kan? Korang, aku sayangggg korang sampai bila-bila. Ingat tu tau, tau, tau. :') Nanti dia kena balik kan. Dia boleh buat aku mcm tu, aku pun boleh kan buat mcm tu kan korang? Kan kan? Bongok kan dia. Orang takde perasaan tu kan mmg camtu. 

Aida, Dila, Nazirah : Sayanggg korang !!!!! Iloveyouuuu. <3

K la, stop. Sory tah pape aku cerita ni.










No comments: