Sunday, April 8, 2012

April ^^


Hai April. Sekarang ni dah 8 April 2012. Kejap je nak seminggu ha. Kenapa la cepat sangat ni. Okay, seminggu yang lepas, Syira pun dah dapat kerja khusus Akaun. Ya Allah, mula-mula buat senyum je. Sekarang ni lepas teacher terangkan hari Jumaat hari tu, entah aku boleh buat ke tak tu. InsyaAllah boleh tu. Doa banyak banyak kan. Mesti boleh buat tu nanti. Sekarang ni dah kena fokus dekat SPM tu. Dari hari tu cakap macam tu je kan. Tapi, mcm takde pape je yg berlaku. Ish ish ish. Taktau nak cakap apa lagi ha. Okay la, Bubyee. :))

No comments: