Sunday, August 26, 2012

8 Syawal 1433H


Hai. Allahuakbar! lama jugak tak update kan. Salam 8 Syawal. Atau Selamat Hari Ahad. Hari ni Syira keluar dari pagi sampai petang. Apa tujuan? Pagi tadi Syira pergi beraya dengan Aida kat Taman Kelab. Rumah pertama Syira pergi rumah Nazirah. Macam-2 yang terjadi kat rumah dia tadi. Haha. Lepas dah sudah beraya  beberapa rumah kawan-2 kitorang, Syira dgn Aida mengambil keputusan untuk ke Seremban. Sebab bas kitorang kena ambil dari sana. Mula-2 ingat nak pergi AEON S2 tapi transport mmg takde lah kan. Tak mampu nak naik teksi tuuuuu! Akhirnya plan pergi Seremban Parade pergi main bowling.

HAHAHA. Hari ni lah dapat pengalaman baru iaitu pertama kali main bowling. Hihi. Tu pun diorg yg nak sgt Syira main. Hentam je lah kan. Yang penting FUN dengan kawan-2 kan. ^^ 





















And last Syira kalah jugak. Takpe, baru main. Cuba lagi. Hihi. Lepas tu jalan-2 cari sandle kat Terminal, pastu kitorang balik lahh. K, tu jelahh. Esok nak sekolah dah. Minggu depan trial pulakk. belajar belum lagi. :|
Selamat berjumpa lagi. Salam Sayang, Syira Aris. ^^

No comments: