Sunday, August 5, 2012

Biskut Raya . :D


Malam tadi Syira sempat buat biskut raya. Yang kat atas ni taktahu lah nama dia apa. Syira buat je. Haha. Tapi, tak silap Syira, mak cakap ni biskut samprit. Tetapi, tak jadi mcm samperit betul-2 tu sebab apa tah mak cakap semalam. Semua biskut rasa macam sama kan. Apa rasa? Sedap lah kan. Tapi masa bakar tu asyik tak keras je. Harap kembang je biskut tu. Berapa kali keluar masuk oven pun taktahu lah. Habis kerja dalam pukul 11 lebih. Baru lah dapat rehat. Alhamdulillah dah siap 2 jenis biskut. Satu lagi lupa nak snap gambar. :D Ada masa Syira buat biskut lagi. ^^



No comments: