Sunday, July 27, 2014

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI




Hai semua. Alhamdulillah sapai hari ni aku masih bernafas dia atas dunia ini. Terima kasih Ya Allah.

Syukur Alhamdulillah, hari ni merupakan hari yang terakhir kita semua umat Islam menyambut Ramadhan pada tahun ini. Maka dengan ini, In sha Allah esok kita semua akan menyambut hari raya bersama keluarga, sahabat handai dan sebagainya.

Esok baru saya pulang ke Melaka untuk beraya bersama tok, nenek, pakcik, makcik dan siapa-2 lagi lah ada kat sana tu. Kitorang sekeluarga hanya beraya esok je. Malam tu in sha Allah kalau takde pape kitorang balik la Seremban balik. Lagipun Along ku tak beraya tahun ni. Sebab dia kerja. 

p/s : Salam Ramadhan, saya Nur Syahirah Aris menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf pada korang semua. Andai saya pernah terkasar terguris, terhiris, terhunus, terpancung, terpotong, terketuk, tersentapkan hati korang semua. Halalkan segala makan minum dan ilmu yang telah korang bagi pada saya. Terima kasih sebab sudi menjadi kawan saya. Semoga rya kali ini bermakna dari sebelumnya.

Sekian. Assalamualaikum.

No comments: